Kvällar

2010-06-27 @ 13:11:15

Kvällar för mig är nog en av de värsta sakerna, det innebär att jag måste hem till min pappa och att han troligtvis kommer bli arg på mig för att jag gör någonting som jag anser är konst och roligt. Igår när mitt syskon spelade på min gitarr så hade han inget emot det, men när jag började spela på den så var det inte okej, inte alls.

Jag kanske spelar högre på gitarren eller något, jag vet inte riktigt, men jag har alltid varit orättvist behandlad av min pappa eftersom att han har en hemsk kvinnosyn. Vi ska städa och tvätta, det är kvinnogöra. Jag undrar verkligen hur han tänker eftersom att han nu lever i 2000-talet, där folk inte har en sån syn på kvinnor längre.

Välkommen till 2000-talet, pappa. Jag önskar bara att du fattade det.

Kommentarer
    Postat av: Natalie - It's all about attitude

    sv: för jag är lite rädd för kärlek å vill inte bli sårad igen. Har nyss, eller aah, för snart 2 månader sen, kommit ur ett 13 månaders långt, olyckligt förhållande, så aah.. vill som gå sakta fram nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: