Tillbaka till vintergatan

2010-07-06 @ 14:51:45

Jag har varit borta så länge, det har känts så bra, jag vill stanna där. Jag har aldrig varit en tjej som gillar landet, är mer en stadsperson, men där jag var skulle jag gärna kunna stanna.

Jag hade sagt till min familj att jag skulle vara borta en vecka, men jag var på landet i 5 dagar. De andra dagarna sov jag hos min finaste älskling, vi tog vara på den tiden vi hade eftersom att jag inte får vara borta under natten.

Till min förskräckelse så var mitt syskon inte hemma, jag hade fått reda på det av en kompis. Då tänkte jag "helvete, mamma jobbar och då är bara jag och han hemma...", men de hade åkt tillsammans! Nu är jag ensam hemma och kommer vara det ett tag. Till veckans slut ungefär.

De här två veckorna är/kommer vara/har varit de bästa på sommaren. Nu när han inte är hemma så finns det ingen plågoande, vilket gör att jag mår bra(oftast), vilket betyder att jag inte kommer ha så mycket att skriva om.

Men tro mig, jag ska försöka klämma ut allt som går!

Livet är bra, livet är skönt. Nåväl, för tillfället. Känns som att jag har varit i en annan galax, därav titeln på inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: