Varenda dag

2010-08-19 @ 21:40:01

Jag trodde att jag hade sluppit hans kommentarer om att jag är fet, men det har jag inte. Varken jag eller mitt syskon orkar med hans nedvärderande kommentarer, fan ska jag göra? Skjuta honom? Skjuta mig? Dra härifrån? Men vad händer med mamma och mitt syskon då?

Strax efter det förra inlägget så kom han in och började säga det där, att vi inte har motionerat, att vi är tjocka. Han kan ta sig, jag vill att han ska dö. Det kan fan inte vara normalt att man önskar sig se en familjemedlem död, det är inte normalt.

Han fattar helt enkelt inte, han fattar inte att vi tar illa upp när han säger det, han fattar inte att vi faktiskt mår skit av att höra nedvärderande kommentarer varenda jävla dag, men vem fan mår inte dåligt av sån skit?

Har vi hört riktigt många bra kommentarer om hur bra vi ser ut och sånt, så bygger det upp självförtroendet, men kommer det en liten kommentar eller om man råkar höra en person som pratar bakom ryggen på en, och den kommentaren råkar vara en dålig en, t ex om ens vikt, utseende etc. Då rasar det lilla självförtroende man har byggt upp ner snabbare än vad tomten skulle göra om han ramlade från sin släde.

Fanfanfan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: