Rädslan

2010-08-19 @ 21:29:41

Rädslan omfamnar mig just nu, jag insåg inte hur stor jag var förrän jag tvättade mina byxor, då jag såg midjan på byxorna. Det lilla självförtroende jag hade byggt upp i ett år försvann, det kanske även kan bero på att min far har sagt att jag är fet varje dag i en månad nu? Jag vet inte.

Allt jag vet är att jag är så tjock att jag är rädd för att förlora allt jag har, att mina vänner ska skämmas för hur tjock jag är, att min pojkvän inte finner mig attraktiv längre. Jag vill gå ner i vikt, men jag vill inte vistas utomhus, så jag stannar hemma för mycket.

Jag vet inte varför jag har gått upp så mycket, tröstätit kanske! Nej, jag är helt enkelt inte så duktig på att ta hand om mig själv. Jag verkar alltid göra motsatsen till mina åsikter. Jag hatar det.

Jag älskar inte mig själv, så varför skulle någon annan göra det?

Kommentarer
    Postat av: sandrolf

    Jag älskar dig.

    Postat av: sandrolf

    Jag älskar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: