Hatet

2010-08-23 @ 23:18:41

Jag känner hatet inombords växa sig starkare och större. Allt omkring mig går på nerverna, jag förstår verkligen inte. All skit kommer verkligen på en gång, när jag har mått bra så måste jag betala för det genom att må skit i sisådär 3 månader för att sedan bli glad igen. Jag förstår ingenting.

Varje år, vid den här tidpunkten har det varit så. Jag klarar inte av lögner, jag klarar inte av någon längre. Jag känner mig verkligen konstig, jag känner mig sjuk, men den här sjukdomen kan jag inte ta antibiotika mot. Det känns som att jag hatar allt och alla, verkligen. Helvete.

Kill me (Go ahead then)
Kill me (What if l don't care)
Have you got what it takes to defeat m
e
If you got what it takes come and meet me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: